Зміст збірника наукових праць "Українське мистецтвознавство" за

2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 рік





"Українське мистецтвознавство: матеріали, дослідження, рецензії" № 19 (2019 рік) - завантажити



Теорія
Історія
Сучасність
Постаті
Рецензії




Теорія

Корній Лідія Проблема етнонаціональної ідентичності українського музичного мистецтва с. 6
Хай Михайло Традиція на межі згасання ідентифікаційно-світоглядної функції (з досвіду досліджень парадигматичної природи музичного фольклору) с. 17
Wasyłyk Switłana Posługiwanie się pojęciem "koncept" w badaniach nad sztuk? с. 27
Азарова Антоніна Думки на вірші Тараса Шевченка в музиці с. 33

Історія

Бурковська Любов Українські ікони "Страсті Господні" ХV - початку ХVІІ століття: іконографія, особливості композиційної та структурної побудов с. 42
Сторчай Оксана З історії вітчизняного музеєзнавства: Музей старожитностей Київського університету Св. Володимира періоду завідування Олексія Ставровського (1838-1854) с. 59
Корнійчук Володимир Становлення й розвиток акторської і режисерської майстерності в Київському академічному театрі юного глядача (до 95-річчя від часу заснування) с. 77
Косицька Зінаїда Тенденції розвитку української витинанки ХІХ - початку ХХІ століття у 5-томній "Історії декоративного мистецтва України" с. 96
Прилепа Олеся Богослужбовий спів Києво-Печерської лаври та його носії в часи гонінь (перша половина ХХ століття) с. 103
Лобанова Інга "Пан Каньовський" як перший зразок національного балету (на прикладі постановки Харківського державного театру опери та балету 1931 року) с. 122
Веремеєнко Тарас "Начальники" Лаврської ікономалярні XVIII - першої половини XIX століття с. 129

Сучасність

Кононова Олена Музична культура Харкова в контексті тематичного полілогу західноєвропейських форумів с. 140
Польовий Олег Тенденції розвитку камерної симфонії у творчості сучасних українських композиторів (до проблеми художнього втілення авторського задуму) с. 151
Журавльова Тетяна Опера "Наталка Полтавка" Миколи Лисенка на українському екрані: основні проблеми інтерпретації с. 157
Легка Світлана Одноактний балет як одна з форм роботи українських балетмейстерів другої половини ХХ - початку ХХІ століття с. 165
Летичевська Оксана Комунікаційні аспекти інтерпретації хорових сцен опери Джузеппе Верді "Набукко" (на прикладі творчості Льва Венедиктова) с. 171
Ламонова Оксана Інтерпретація національної традиції у творчості Катерини Радько с. 177
Качковська Наталія Розвиток архітектурного ковальства Івано-Франківська на сучасному етапі с. 188
Погребняк Марина Культурно-історичні передумови виникнення театральних форм джаз-танцю в США на початку ХХ століття с. 196

Постаті

Бялик Михайло Мрії вели його за собою с. 206
Кузик Валентина "Рукописи не горять… (до 130-річчя українського композитора-класика Левка Ревуцького) с. 208
Марченко Мія Семен Ткачівський: журналіст, історик, воїн с. 218
Міщанин Віктор Архівні матеріали як одне з головних джерел дослідження біографії директора гончарної школи Дмитра Білика с. 225
Курінна Марина Павло Вірський та Державний заслужений академічний ансамбль танцю України в розсекречених документах з архіву органів Держбезпеки УРСР с. 230
Роса-Лаврентій Софія Жіночі імена в українській театрально-критичній публіцистиці 1920-1939 років у Східній Галичині с. 242
Коваленко Єва Інтерв'ю з Аніко Юріївною Рехвіашвілі с. 251

Рецензії

Кара-Васильєва Тетяна Нове дослідження церковного мистецтва [Рец.: Косів Р. Риботицький осередок церковного мистецтва 1670-1760-х років. Львів, 2019. 528 с.] с. 260
Чегусова Зоя "Іловайський деісис" Соні Атлантової та Олександра Клименка [Рец.: Атлантова С., Клименко О. Іловайський деісис. Цикл робіт з проекту "Ікони на ящиках з-під набоїв" : каталог творів. Київ : КалитаАртКлуб, 2017. 34 с.] с. 264


Інформація про авторів с. 267